Sklep internetowy
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
Kategorie
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Producenci
Język
Polski Angielski Niemiecki Rosyjski
Informacje
Kontakt
Tel
506 212 475
Godziny działania sklepu
8 - 18
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest

 online.
Regulamin
                                                                          Regulamin sklepu
  Sprzedawca-Koliber Krzysztof Kuras AUTOMATYKA Bram,Napędów,Szlabany z siedzibą w 76-251 Kobylnica ul. Ogrodowa 1
  Sklep-zbiór stron internetowych i narzędzi informatycznych
  Nabywca-zarejestrowany Użytkownik,który ramach sklepu zawarł Umowę sprzedaży lub Umowę o świadczenie usług
  Umowa sprzedaży -umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą,
  której przedmiotem jest sprzedaż na rzecz Nabywcy rzeczy
  Umowa oświadczenie usług-umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a 
  Nabywcą,której przedmiotem jest świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Nabywcy usługi 


                                                                            Postanowienia ogólnie
  1) Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe,wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone 
    na rynek polski
  2)Wszstkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierające podatek VAT).Wiążąca  stron transakcji     
    jest cena widniejąca przy produkcie w momęncie złożenia zamówienia przez Klienta
 3)Na wszystkie towary składane w naszym Sklepie wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Wat  


                                                                             Składanie zamówień
  1)Podstawowym warunkiem realizacij zamówienia jest prawidłowo złożone zamówienie poprzez
  -koszyk-przed złożeniem  zamówienia, Nabywca w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie towar/usługę.Wirtualny koszyk
   jest narzędziem umożliwiającym Nabywcy agregację wybranych towarów/usług przed ich zakupem,przeliczanie wartości
   towarów/usług przed ich zakupem oraz przeliczanie kosztów dostawy.Podcza swyboru towarów/usług Nabywca może dowolnie zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie kolejnych towarów lub ich usuwanie
 -telefoniczny kontakt z  działem handlowym
 -dostarczenie do firmy Koliber  zamówienia  sporządzonego w formie pisemnej bądz drogą elektroniczną zawierające wszystkie dane niezbędne do realizacij zamówienia
2)Po ostatecznym wyborze towarów /usług przeznaczonych do zakupu ,Nabywca zostaje skierowany do formularza internetowego który służy do określania
    - adresu dostawy
   -sposobu dostawy
    -sposobu dokonania płatności
3)Nabywca ma możliwość dokonywania zamówień w Sklepie w trybie 24godzin/7dni w tygodniu/365dni w roku z zastrzeniem pozostałych postanowień dotyczących przerw technicznych
4)Składając zamówienie,Zamawiający:
-wyraża zgodę na wystawienie faktury WAT bez podpisu odbiorcy
-oświadcza iż zapoznał się z Regulaminem sprzedaży i akceptuje jego postanowienia
5)Możliwe są następujące formy płatności
-za pobraniem-zapłata przy odbiorze towaru gotówkąkurierowi lub na poczcie
-przedpłata na konto Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierajcy nasz numer rachunku banowego.Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy zamówiony towar
-gotówka przy odbiorze własnym w siedzibie firmy
-gotówka po zainstalowaniu i uruchomieniu zakupionych urządzeń z usługą montażu 
-w przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłużą się o czas realizacji przelewu


                                                                   Realizacja zamówień
1  Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 3-5 dni roboczych. Wyjątek stanowić produkty aktualnie niedostępne (wyczerpanie nakładu produktu lub zerowy stan magazynowy).
2 Zamówione produkty dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej 
3 Firma Koliber nie odpowiada za opóżnienia w dostawach przesyłek przez firmy kurierskie
4 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonej przez firmy kurierską.Postanowienie nie dotyczy zamówień już realizowanych.
5 Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie towaru z przyczyn leżących po stronie Nabywcy -np. wskutek wskazania nieprawidłowego adresu dostawy.W takiej sytuacji Sprzedawca umożliwia Nabywcy odbiór towaru do wskazanego miejsca np. sidziby firmy lub że strony uzgodnią inny sposób przekazania Nabywcy towaru.
                                                                    
                                                                                                 Reklamacje
1) Firma Koliber nie prowadzi wysyłki produktów "na próbę" tj. na bezpłatny okres testowania
2)W momencie dostarczania przesłki Zamawiający jest zobowiązany do jej sprawdzenia w obecności kuriera. Jeżeli stwierdzono uszkodzenia paczki lub jej zawartości,należy sporządzić protokół uszkodzenia. O fakcie protokołu należy niezwłocznie powiadomić Firmę Koliber
3) Firma Koliber przyjmuje reklamacje oraz gwarantuje wymianę wadliwych elementów tylko i wyłącznie w następujących przypadkach:
- uszkodzenie lub wada wynikająca z niewłaściwego wykonania produktu przez producęta
- prawidłowo i zgodnie ze stanem faktycznym sporządzono protokół uszkodzenia towaru w czasie transportu
4) W celu reklamacji wadliwych elementów produktu Zamawiający zobowiązany jest przesłać pisemne zgłoszenie zawierające opis wady wraz z reklamowanym produktem. Reklamacje dotyczące wad jakościowych powinny być zgłaszane natychmiast po ich stwierdzeniu nie póżniej niż trzy dni od daty dostawy produktu. Firma Koliber uzupełnia braki lub wymienia wadliwy produkt.
5) W przypadku, gdy stwierdzone zostanie uszkodzone w wyniku nieprawidłowego użytkowania, produkt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
6) W przypadku niezgodności otrzymanego towaru z prezentowaną ofertą Sklepu należy niezwłocznie poinformować obsługę Sklepu drogą mailową. Reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszy zobowiązań, należy odesłać na koszt Sklepu za pomocą firmy kurierskiej.
7) Po otrzymaniu reklamacji ustosunkujemy się do żądań Klienta w terminie 10 dni roboczych, od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni Sklep nieustosunkuje się do żądań Klienta, uznaje tym samym żądanie o uzasadnione.
Do zwracanego towaru nalęży dołączyć paragon fiskalny lub fakturę VAT  wystawioną na życzenie Klienta oraz kartę gwarancyjną. Brak dołączonego paragonu lub faktury, będzie podstawą do odrzucenia przyjęcia zwrotu. W takim przypadku Sklep odeśle towar do Klienta, przesyłką pobraną na jego koszt.

UWAGA: bardzo prosimy nie oklejać taśmą pudełka firmowego,produkt przed wysłaniem,powinien zapakowany w folie lub owinięty w papier zapobiegający zniszceniu pudełka firmowego

UWAGA: Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem. W przypadku przesłania przesyłki, wbrew powyższym postawom regulaminu, przesyłka nie zostanie odebrana. 

 
                                                       Gwarancja 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy
Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny pod warunkiem,że towar
nie był używany,jest kompletny i oryginalnie zapakowany oraz dowodem zakupu (paragon fiskalny) W takim przypadku zwracamy Państwu zapłaconą kwotę pomniejszoną o koszty wysyłki 


                                                        Ogólne warunki korzystania ze Sklepu
1)Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialnośći za nieprawidłowy , w tym niezgodny z Regulaminem ,sposób korzystania ze Sklepu przez Nabywcę oraz wynikające z tego konsekwencje.
2)Wykorzystywanie przez Nabywcę nazwy Sprzedawcy ,logo Sklepu,materiałów oraz innych niż materiały Sklepu (w tym elemętów graficznych Sklepu oraz układu i kompozycij Sklepu-tzw.Layout) jest  zabronione.

                                                          Przerwy techniczne
1)Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Sklepu spowodowanymi czynnikami od sprzedawcy niezaleznych                                                                                                                                

 2)Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu, spowodowanych jego serwisem technicznym,pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcialności sklepu Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej


                                                                                 Postanowienia końcowe
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu .Zmiana wchodzi w życie z chwilą opublikowania zmienionego Regulaminu na stronie Sklepu.Zmiana nie dotyczy umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

Powrót
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
Bestsellery
19 listopad 2017
485147 wywołań od 05 grudzień 2013
Tworzenie profesjonalnych sklepów internetowych © OSC SHOP